Benaixeve 14

Hola a totes i a tots!

Aquest serà el lloc on des del primer fins el últim dia que passem al campament anirem informant-vos d'allò que anem fent, de l'oratge que hem tingut, si tot va be, etc.

A més també inclourem alguna foto per a que pugueu fer un poc de boca d'allò que estan fent els vostres xiquets i xiquetes.

El bloc s'actualitzarà segons la disponibilitat de connexió a internet que tinguem i del temps que des de l'equip d'educadors/es tinguem per poder fer-ho.

Esperem que aquesta eina de comunicació siga útil i ajude a que pugueu conéixer millor allò que els vostres xiquets i xiquetes viuen i gaudeixen cada dia als juniors.

PRIMER DIA:

Hola pares i mares,
El dia d'ahir va ser mogudet! El vitge en l'autobús va estar molt divertit, ens posaren fins i tot una pel.lícula. Aplegàrem al campament les 13:00, descarregàrem motxilles i dinàrem els entrepans que ens havien preparat. Després tinguèrem una estoneta de temps lliure i l'aprofitàrem per conèixer tots els racons del campament. Els nostres educadors i educadores ens feren una reunió en la que ens explicaren les normes del campament. Només acabar la reunió varem començar a montar les tendes. Quina caloreta teniem mentres clavàvem les piquetes! i possàvem els toldos a les tendes! Això si, s'han quedat "la mar de aseaes". Berenàrem i correguent anarem a la dutxa, que falta ens feia! Sopàrem una sopeta y una hamburguesa! Al acabar, fèrem competicions per grups. Uns guanyàrem i a altres ens eliminaren per tramposos. S'ho estàvem passant molt bé, però de sobte, vam trobar un home mort (era un educador disfressat eh!) que portava penjat al coll un usb. Possarem el usb en un ordinador portàtil i vam vore un video d'aquest home en el que deia que era un agent secret, treballador del Senyor X, i que lluitava contra una organització anomenada la OCX. Aquesta organització intenta desfer qualsevol cosa que siga diversió per als xiquets.
 Després de totes aquestes activitats, fèrem l'oració de la nit, donàrem gràcies a Jesus per haver aplegat bé al campament i se'n anàrem a dormir.
Ara, nosaltres formem part dels agents secrets del Senyor X i haurem d'anar de país en país per combatre a la OCX i lluitar per el món, per el món que es nostre.

SEGON DIA:

Bon dia a tots!! Ahir va ser el primer dia que començàrem a viatjar pel món. De bon matí el Sr. X ens va enviar als seus agents especials per a que ens ensenyaren les tècniques d'espionatge bàsiques i despertaren tots els nostres sentits.

Ja de vesprada i amb totes les tècniques apreses, vam viatjar fins a Atenes, on vam conèixer alguns dels filòsofs més importants d'aquesta ciutat, i encara que vam intentar traure'ls tota la informació que vam poder, no va ser fàcil, ja que la OCX els havia donat un suero amb el que els llevarà la parla amb la intenció de que no els pogueren contar tot el que sabien sobre els plans de la OCX.

Així que per la nit ens va tocar anar al museu del Louvre de París, on investigant els diferents quadres que vam trobar vam aconseguir els ingredients necessaris per a elaborar la pòcima que tornarà la parla a tots els filòsofs.

Amb la missió completada amb èxit se'n vam anar a dormir, després d'haver passat un dia ple de aventures on el bon oratge i la bona companyia no ens abandonaren en cap moment.

Seguim treballant per aconseguir un món millor, prompte rebreu noves noticies sobre les nostres aventures.

TERCER DIA:

Avui al campament de Benaixeve hem jugat pel matí les olimpíades 2014. Entre diversos països a elegir: Xina, Rússia, Índia i Espanya. Finalment, per aclamació popular, el país escollit per a fer les olimpíades ha sigut Espanya. Els malvats de la OCX, s'han intentat interposar a la celebració de aquest acte i hem tingut que competir contra ells en diverses proves que representaven festes nacionals populars, entre elles la tomatina de Bunyol, el 7 de setembre, San Fermín, Moros i Cristians i El Torico de Teruel.

Després de dinar un bon arròs de la cuinera Pilar, hem tingut temps de tallers, en el que ens hem dedicat a fer polseres. A continuació cada grup hem tingut reunió amb els nostres educadors, mentre que els grups del vivac amb començat el seu camí cap a la muntanya ben carregaets de menjar i equipatge. Més tard, els de comunió han tingut missa mentre els altres aprofitàvem per a dutxar-nos, que bona falta ens feia!

Quan hem acabat de sopar, degut a que els malvats de la OCX ens han guanyat aquest matí a les olimpíades, en les quals hem perdut la llibertat, hem fet una dinàmica per la muntanya per a tractar els diversos drets que tenim com a persones lliures.

Després de un dia llarg, sols ens ha quedat anar-se'n a dormir per a agafar forces per a demà ja que, ens espera un viatge llarg fins als Estats Units. SEMPRE UNITS.

QUART DIA:

El quart dia, i la nostra imaginació, ens han dut a Nova York. Ahir la OCX ens llevà la llibertat, però avui l'hem recuperada i se'ns ha recompensat amb un dia de piscina, molt assolellat.

La travesia al poble ha estat entretinguda i sense cap incidència greu, com així vos hem contat durant la trucada a casa.

Per la nit, hem tingut una vetlada entretinguda per Las Vegas, on superàvem proves per a aconseguir fitxes i ser recompensats amb una série de valors que ens poden ajudar durant el nostre viatge arreu del món.

Per altra banda, aquells grups que estan de Vivac han tingut un dia tranquil de marxa per la muntanya. Els del Vivac curt han acabat el seu recorregut satisfactòriament i se'ns han unit a la jornada de piscina. Els del llarg seguixen fent camí i demà es reuniran amb la resta de nosaltres. Afortunadament, ningú ha estat lesionat i esperem que continue així. Fins aviat!! Sempre Units!!

CINQUÈ DIA:

El cinquè i calorós dia amb que el que ens vam despertar ens va portar fins a a un nou destí: Brasil.

.Durant el matí tots els xiquets i xiquetes van emprendre un interessant tour en taxi arreu d'aquest país. En aquest entretingut viatge van vore tota mena de paisatges i escenaris des de les boniques platges de Copa Cabana fins a les faveles. D'aquesta manera aprengueren que darrere del país de la festa i del Mundial de futbol que ens volen mostrar, s'amaga l'altra cara del país, la pobresa, l'explotació infantil...

Per la vesprada van tindre la afortunada ocasió de conèixer i ajudar a Carlinhos Brown. Ell els va proposar participar als carnavals de Brasil per tal que la OCX no els faça desaparèixer. Com ja sabem, a Puçol no tenim tradició de carnaval, som més boueros, per tant, mentre ens dirigíem al lloc on faríem el Robinson varem aprendre un poc la cultura dels carnavals de Brasil.

Finalment, i havent sopat, va tornar a aparèixer Carlinhos Brown i els xiquets li van mostrar tot allò que havien aprés durant la vesprada.

També cal destacar que els grups que estaven fent el Vivac llarg varen incorporar-se de nou al campament contant-mos les mil i una històries que sempre queden marcades, i sempre son recordades en aquestes aventures dures i, a la vegada, molt divertides.

SISÈ DIA:

Hola mares i pares!

Avui el senyor X ens ha enviat a la Xina amb la missió de documentar-se sobre la celebració de l'any nou xinés. Hem passat tot el matí a un poblet de Xina per a que la seua gent ens explicara tot allò que debiem saber sobre aquest dia tan important per als xinesos. Una cosa que ens ha cridat molt l'atenció sobre aquesta celebració és el trencament de plats; cada vegada que es trencava un plat debiem dir: sui sui, ping an (i no serà perque no hem trencat plats...)

De vesprada hem celebrat l'any nou xinés amb una cavalcada, on tots hem desfilat amb el drac Wu-Long, i amb una samarreta roja ja que eixe color simbolitza la sort per als xinesos. S'ho hem passat molt bé ballant les danses tradicionals; i tampoc ha faltat el típic berenar xinés.

A la nit la nostra missió era tancar al Nian (el drac que volia menjar-se als xiquets). Hem tengut l'ajuda dels quatre dracs(el de la terra, la saviesa, l'aigua i la llum) que, ens han facilitat un codi per a poder tancar al Nian al llarg del joc de llums i so.

El dia d'avui ha segut molt divertit, estem esperant ansios la pròxima missió que ens enviarà el senyor X.

SETÉ DIA:

El seté dia vam despertar a Jerusatlem, una nova aventura començava per a nosaltres. Per això, el matí el vam aprofitar per a conèixer una mica millor tot allò relacionat amb les diferents religions que es troben a Jerusatlem, com són el judaisme, el cristianisme i el islam.

La vesprada no la varem malgastar i, com tots els anys, es va realitzar la tradicional baixada de caixons del 7 de Setembre i el concurs de recortes, on van participar gran part de xiquets i xiquetes. El guanyador del concurs va ser Joan de la Cruz, i en segon i tercer lloc van quedar María Romero i Diego Becerra. El concurs va estar a l'altura d'un gran campament!!

Una volta finalitzat el taller del 7 de Setembre, els diferents grups van fer la reunió amb els seus corresponents educadors. Temps per a conèixer un poc millor com es cadascú.

Finalment, vam passar una nit un poc diferent. Sense saber molt bé si estàvem realment a Jerusatlem ens van sorprendre alguns sustos per la muntanya. Cosa que ens va fer anar a dormir un poc inquiets i temblorosos.

Demà ens espera Àfrica, i il.lusió i ganes no ens falten!! Sempre Units!!

________________________________

HUITÉ DIA:

Ja estem al 8è dia del campament, hui hem viscut una gran experiencia viatjant a Àfrica.

Pel matí hem eixit de safari per Kenya amb la missió de conservar la natura i defensar els animals amenaçats per la OCX, gràcies a la tribu masai hem pogut completar la missió. A més, hem aprés moltes coses dels animals del safari.

Per la vesprada hem evitat l’eleminació de la diversitat de cultures al mòn, ja que la OCX amenaçava a les tribus africanes. Els xiquets aprenien les característiques de cada tribu per a no perdre’s al llarg del temps i la OCX no  poguera acabar amb la diversitat de cultures.

Per la nit, i per a finalitzar el nostre viatge a Àfrica, continuant amb la missió d’aquesta vesprada, els xiquets havien de contactar amb el cap Xaman per a coneixer el conjur, buscar els ingredients necessaris per a aquest i  protegir les tribus d’Àfrica de la OCX.

Hui ens ho hem passat molt bé i hem après moltes coses.

SEMREPRE UNITS!

________________________________

NOVÉ DIA:

Bon dia a tots i a totes! Avui  ens hem despertat amb un sol esplèndit aci a Egipte i, com no, amb una missió nova del Senyor X.

En aquest cas ens demanava que l’ajudarem a salvar les pirámides de Gizeh dels homes de la OCX. Per a conseguir açó hem hagut de recorrer el Nil fins a aplegar a aquesta ciutat i poder gaudir d’una estoneta de piscina, on, a més de jugar, també hem fet un poc d’exercici, ja que ens hem trobat amb una clase d’aqua aerobic.

Ja de vesprada hem hagut de desactivar les bombes que la OCX havia colocat a les pirámides jugant a diversos jocs.

Per la nit, una vegada desactivades les bombes de les pirámides ham hagut d’eixir d’aquestes passant per un complicat laberint que havia col.locat la OCX com a castic per haver llevat les bombes.

Avui ho hem passat de meravella per Egipte, vorem que ens depara el nou dia. SEMRPE  UNITS!!!